Sunday, 8 July 2012

MakcikBibah


Peristiwa ini berlaku pada suatu petang semasa aku mencari kambing bapa aku hilangsekor. Hari itu pun gelap nak hujan semasa aku sampai dibelakang rumah MakcikBibah hujan pun turun dengan lebatnya. Aku yang tiada pilihan terpaksa berteduhdicucur atap sebelah bilik mandi makcik Bibah.Sebenarnya makcik Bibah ni jandakematian suami. Dia mempunyai dua orang anak, dua dua perempuan dan sedang belajardiuniversiti semasa itu, jadi tinggallah makcik Bibah seorang diri. Dikampung diadihormati kerana dia seorang pendiam, alim,suka tersenyum dan bertudung bilakeluar rumah.
Sedang aku termenung menunggu hujan reda,tiba tiba lampu dibilikmandi makcik Bibah menyala dan cahayanya keluar dari dinding zink yang berlubanglubang.Aku pun melekapkan mata aku dekat salah satu lubang. Aku nampak jelasmakcik Bibah berkemban masuk bilik mandi dan terus berbogel. Itulah pertama kaliaku melihat perempuan berbogel dan seperti ada kejatan letrik memanaskan tubuh akubila terlihat tubuh makcik Bibah tampa seuratbenang pun.Takku sangka tubuh makcikBibah sungguh mengghairahkan walau umurnya sudah 40 lebih, lagi pun makcik Bibahselalu aku lihat berbaju kurung bila diluar rumah.
Makcik Bibah yang tidaksedar aku sedang mengitai, bertenggung dikolah sambil mencukur bulu cipapnyahingga licin. Konek aku tampa disuruh bangun mencanak. Tiba tiba aku lihat makcikBibah tergesa gesa mencuci cipapnya dan memakai kain dan keluar.Frust juga akusebab aku belum puas tengguk cipap makcik Bibah yang tembam tu.Terkejut aku bilakolar baju aku ditarik orang dari belakang rupanya makcik Bibah dah sedar adaorang sedang mengitainya. Apalagi sumpah seranah pun keluar sambil tangannyamemukul mukul badanku, habis rambut aku ditarik tariknya sebelum aku sempatmenjelaskan perkara sebenarnya.Mungkin bila terasa sakit tangannya memukulditariknya aku kedalam rumahnya.
Didalam rumah sekali lagi aku disumpah seranahaku hanya tunduk saja.Sedih juga aku lihat bila dia menanggis sambil mulutnya takrenti memaki hamun. Bila aku lihat dia dah diam aku cuba menerangkan perkarasebenar. Aku cakap aku bukan sengaja, aku hanya nak tumpang teduh dan aku mintamaaf kalau aku salah tapi aku bersumpah aku takda niat nak mengitai.Dia terdudukdikerusi makan,aku beranikan diri menghampiri dia. Sambil melutut aku minta maaf.Tanggisnya berkurang dan mengatakan tidak ada lelaki lain yang dapat melihattubuhnya melainkan arwah suaminya.Aku berjanji yang aku tidak akan ceritaperistiwa itu pada sesiapa.Bila aku tenguk dia diam,dengan ikhlas tanpa niat apaaku offer dia pula melihat tubuh aku.Dia terkejut dan mengatakan aku dah gila.Tapi aku katakan aku ikhlas supaya dia pun dapat melihat aku berbogel dan barulahadil.Dia ketawa,lama dia terdiam.Dengan satu keluhan panjang dia kata baiklahmakcik nak tenguk.Aku tanpa niat apa terus menanggal baju dan seluar aku yangbasah konek aku pun kecut kesejukan.Aku lihat makcik Bibah melihat aku semacam ajasambil menggetap bibir.Terkejut aku bila makcik Bibah memeluk aku,aku teranggsangapalagi konek akupun mencanak bangun aku balas pelukannya dan dia mengucup bibiraku dalam.Habis telingga dan tengkuk aku dijilatnya,bila mulut aku terbuka menahansedap dia memasukkan lidahnya dan menjilat lelangit aku.Mungkin dia dahaga sebabsudah lebih lima tahun suaminya meninggal dunia, habis dada dan perut aku dihisapdijilatnya sebelum mengulum konek aku.Terasa betul sedapnya tak sampai lima minitaku rasa nak terkeluar.Aku ramas rambutnya menahan sedap dan terus menembak airaku dalam mulutnya.Habis air mani aku ditelannya.Aku terjelepuk dilantaikesedapan,makcik Bibah ku lihat menyapu kesan air mani aku dimukanya dengan kainbatiknya, kemudian terus menarik aku bangun. Dengan sengaja dia melepaskan kainbatiknya dan terus mengucup aku dan memeluk aku kuat kuat,aku terangsang.Diamenarik tangan aku kedalam bilik tidur,tanpa lengah aku pula menyerangnya habistetek dia aku nyoyot, kemudian makcik Bibah baring dan menolak kepala aku kebawahsambil aku menjilat tubuh dia tanpa henti, sampai dicipapnya dia memegang rambutaku sambil menonyoh nonyoh muka aku kecipapnya. Sambil mengerang dia menyuruh akumenjilat cipap dia.Aku jilat sampai makcik Bibah terangkat punggungnya dan membuakbuak air keluar dari cipapnya.Kemudian dia menonggeng dan menyuruh aku menjilatnyasekali lagi, aku pun dalam keadaan khayal terus menjilat dan sasaran aku ialahjubur dia,aku jolok dan korek jubor dia dengan lidah sekali lagi Makcik Bibahmengerang dan airnya keluar.Dia menelentang semula sambil mengangkang luas danmenarik konek aku yang tegang kedalam cipapnya.Sungguh terasa nikmatnya bila konekaku didalam cipap dia.Aku yang masih berdiri terus menghayun laju,aku lihat makcikBibah mengerang kuat dan dengan ganas menarik tangan aku hingga tersembam muka akuditeteknya,dia memeluk aku dengan kuat dan aku terasa konek aku panas didalamcipapnya. Makcik Bibah terus kejang dan mengerang.Kemudian dia menonggeng kembalidan aku terus menhayunnya laju sambil jari aku mengulit lubang jubur dia,lagisekali dia mengejang dan mengerang dan terus meniarap,frust aku bila konek akutercabut tengah aku nak terkeluar,tanpa buang masa aku tanam balik konek aku,wowsedap sungguh menghayun bila dia meniarap,sambil mengemut gemutkan punggungnya.Akuhayun laju laju hingga terasa nak terkeluar aku tekan kuat kuat dan kami puas samasama.
Semasa aku menyarung seluar aku makcik Bibah memegang konek aku danmengatakan aku beruntung kerana memiliki konek yang panjang dan besar.Sebelum kamiberpisah aku memeluknya dari belakang sambil memegang cipapnya dan bisikditelingganya aku nak lagi, dia ketawa dan mengganguk sambil mencium pipi aku danberkata besuk. Sejak hari itu seminggu mesti sekali kami bersama hingga akumelanjutkan pelajaranku keluar negeri.

pertama kali aku melakukan hubungan seks ialah dengan
bini member ku,benda ni berlaku ketika aku menyewa satu rumah
dengan member tempat aku bekerja.
Apabila aku bekerja shift petang pada sebelah paginya
aku akan berada dirumah manakala member aku ni berkerja
pada sebelah pagi, normal day.So pagi tu memang aku hanya
berdua ngan bini dia ni kat rumah tu.Setelah seminggu aku
kat rumah tu aku tengok bini member aku tak le lawa sangat
tapi yg menggeram kan aku ialah bentuk badan nya ditambah
pula dengan buah dadanya yang besar tu.Lebih2 lagi bila dia
tengah berkemban, sering jugak aku melancap terbayangkan
bini member aku ni tengah main ngan aku.
So dipendekkan cerite pada satu ari tu seperti biasa
pagi aku tengah duk kat dalam bilik aku hanya pakai kain je.
Seperti biasa bini kawan aku akan memanggil aku untuk
bersarapan kat dapur, selepas tu aku duk kat ruang tamu sambil
membaca surat khabar.Lalu bini kawan aku ni duduk le kat ruang
tamu tu dan berborak sampai lerr dia cakap benda2 yg menghairahkan
Aku pun malu tersipu2 sambil batangku mula mencanak naik,
haaaaaa, itu baru citer sikit tu.roket tu dah naik,bini member
aku ni dah mula buat lawak, sebelum ni dah pernah buat hubungan seks
ke sebelum ni,kataku belum lagi.ishhh kesitu pulak dia ni.
Emmmm,nak akak ajar kan, mula2 aku ingatkan dia bergurau
lepas tu tangannya merayap rayap ke peha aku sambil mengosok
gosok manje.Mulanya aku menolak tanganya yg nakal tu tetapi
dia terus meramas ramas peha aku dan kali ni aku tak boleh
menolak.Haa macam tu la,katanya,terus dia bercemolot ngan aku
sambil lidah nya bermain ngan lidah aku.Hampir 10 minit aku
menghisap lidah dan bibirnya dengan rakus aku terus membuka
baju tshirtnye dan branya terus aku menghisap buah dadanya
yg besar tu dengan rakus sekali,sudah lama aku idamkan buah
dadanya itu,aku menonyot dengan sekuat hati aku,ahh ahhh
ahhh ahhh,dia mengerang kesedapan sambil tangaku meramas
punggungnya.hampir 5 minit aku menyonyot buah dadanya tu
terus dia memegang batangku dan menghisap dengan lahapnya
Memang kelam kabut aku tengok bini kawan aku ni,macam tak pernah
pernah nampak batang.lepas puas menghisap batang ku kali ni
aku terus guide batang aku ke lubang nikmatnya itu,kali ni
aku tak mau jilat pukinya sebab nanti aku yg klimak dulu
Aku mulakan dayungan dengan perlahan, setelah hampir 2 minit
bini kawanku ni suruh mempercepatkan dayungan aku tadi,ape
lagi,ahhhh ahhhhhhha hh,raungan nya membuatkan aku lebih
bernafsu mengongkeknya,arghhhh is coming is coming,batangku
rasa nak meletup daa,terus aku keluarkan batangku,dengan
serta merta air maniku terpancut jauh kena ke muka bini
orang tadi.
Selepas hampir setengah jam bertarung aku berpelukan
dengannya kat ruang tamu sambil kami bercemolot.Katanya dia
belum puas lagi sebab aku yang klimak dulu,alamak, mampus
aku, lepas tu terus dia pegang tangan ku terus ke biliknya
dengan rakus sekali.Kali ni kami bertarung hampir 2 jam.
Selepas kejadian itu kami sering melakukan persetubuhan jika
suaminya bekerja pada waktu pagi.Kekadang dalam bilik air,
kat dapur,atas meja makan.Macam2 style kami buat berpandukan
vcd lucah yang aku belikan.

7 comments:

  1. Replies
    1. [#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
      [#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
      [#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

      [#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung

      [#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
      [#]PORN|awek bertudung telanjang
      [#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


      [#]PORN:pepek luncah awek
      [#]PORN:luncah video terbaru
      [#]PORN:gambar gambar luncah

      [#]PORN:cerita rogol awek bertudung
      [#]PORN:video rogol awek
      [#]PORN:awek di rogol jejaka
      [#]PORN:rogol awek melayu

      [#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [#]PORN|Video bogel awek arab dance



      [#]PORN|Awek kampung mandi bogel
      [#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
      [#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
      [#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


      [#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [#]PORN|spy cam awek bogel

      [#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
      [#]PORN|awek bogel sangap batang
      [#]PORN|Lucunya Malam Pertama

      [#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
      [#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
      [#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

      [#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
      [#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
      [#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

      [#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung































































































































































































































































































































































      Delete