Sunday, 8 July 2012

kakak ipar


sesudah tamat sekolah di kampung akupun berpindah ke rumah kakakku yang sudah berumahtangga dan tinggal di bandar.
Oleh kerana aku menyambung untuk bersekolah di kolej maka ibubapaku bersetuju aku tinggal bersama kakak dan abang iparku.
Aku gadis yang pemalu dan memakai tudung , sembayang tak pernah tinggal dan kakakku pun begitu juga.
Abang iparku pula kuat beramal dan selalu sembahyang sunat pada tengahmalam dan awal pula bangun untuk mengaji dan sebagainya.
Di pendekkan cerita, mula-mula tak ada apa-apa berlaku sampailah kakakku mengandung anaknya yang ke empat. Dia selalu saja penat dan tidur awal dan mungkin tak dapat melayan kehendak abang iparku
ketika kami sedang menonton Tv kakakku berkata dia mengantuk sangat dan pergilah tidur, tinggalah kami bersama anak-anaknya yang masih kecil 3-5 tahun. Oleh kerna budak-budakni dah biasa tidur awal kerna sekolah esok maka terlelaplah pula mereka di depan tv.
Tiba-tiba rancangan tvtuh pula ada adegan yang mengairahkan. aku jadi malu dan terus mengatakan aku ingin masuk tidur jadi abang iparku mengatakan untuk mengangkat anak-anak nya masuk kebilik dulu kerana aku tidur bersama mereka. setelah semuanya beres maka aku pun bersedialah untuk tidur tiba-tiba abang iparku
menarik tanganku dan mencium bibirku. Aku yang terkejut menolaknya tapi dia yang lebih bertenaga tidak peduli terus menolak aku kekatil dan menindih aku sambil mencium mulutku dengan ghairahnya. dia menarik skaf ku dan mencium ke telingaku
aku jadi ghairah ketika lidahnya bermain dalam cuping telingaku dan membiarkan terus. Oleh kerana dia berpengalaman aku cepat jadi longlai dan dia terus meramai buah dadaku sambil lidahnya bermain-main di leher, bibir dan telingaku. Aku makin ghairah dan rela di perlakukan sedemikian.
Abang iparku terus mengangkat separuh baju tidurku ke atas dan menyelak bra ku dari atas dan menghisap puting breastku. tanganya yang satu meramas-ramas kemaluanku dari atas kain. Aku yang kesedapan hanya dapat mengeluh-geluh kenikmatan kerana inilah pertama kali aku di perlakukan demikian.
Setelah kedua-dua belah putingku di hisap maka abang iparku dengan lebih berani mnyelak kain sarungku dan membuka seluar dalamku dan menyuruh aku membangkangkan kakiku, aku akur dan dia terus menjilap lubang kemaluanku. Aku rasa kelentitku di jilap dan di hisap, lidahnya pula mencucuk-cucuk ke dalam lubang kemaluanku
aku yang sudah tak tahan kerana sudah 2 kali aku klimak terus mengatakan aku tak tahan dan abang iparku terus membuka kain pelekatnya dan memasukkan zakarnya ke dalam kemaluan aku.
Kami bersetubuh di dalm bilik yang gelap itu. Mula-mula sakit lepas itu nikmat dan selepas habis, abang iparku datang lagi tengah malam dan subuh untuk menyetubuhi aku. Sehinggalah ke hari ini aku masihlagi di setubuhi olehnya.
Aku yang sudah biasa bersetubuh kadang-kadang minta di setubuhi di mana saja ketika kakak tidak ada kadang-kadang ketika aku berada di dapur atau ketika di tandas dan paling selalu ktiaka anak-anak tertidur depan tV kami akan bersetubuh di ruang tamu dan Tvlah yang menyaksikan kami.
Kadang-kadang kalau abang iparku penat melayang kakakku agaknya, dia hanya menjilat kemaluanku ketika di dapur atau ketika aku pura-pula duduk menulis dan dia berada di bawa meja berselindung di dalam lapik meja dan menjilat dan mencucuk jarinya ke dalam kemaluanku. Anak-anaknya asyik melihat kartun dan kemaluanku asyik di jilat dan buah dadaku asyik di ramas ayah mereka.


aku memeng dah biasa projek dengan awek aku ne. nama manja dia puteri. so one day aku keluar date dengan awek aku kat komplek shah alam. lepas makan kita orang ronda kat situ. tah macamana tetiba kitaoang rasa horny gila aku apa lagi tarik tangan puteri caropot baik punye. cari punya cari sampai tingkat atas. tingkat ne bebudak ad itm jadikan klass so hati tuh petang kira tak de klas le. aku cari tandas emm jumpa. puteri terus tarik tangan aku masuk. tampa buang masa terus ke mulut kami bertemu. emm manis sekali bibir puteri. aku sekan terawang-awang. tangan aku mula mencaricari breast dia yang berukuran 33b. emm dah tegang, puting keras lak tu,
sambil tangan meraba satu lagi mencari luruh dendam emm licin dan sedikit kebasahan, pantatnya memang sedap dijilat kalau aku ada peluang..berbau wangi kerana puteri memang pandai jaga badan.

mulut aku terus menyoyot puting puteri yang ranum tu lepas satu satu aku belasah. puteri merenggek kesedapan,, eeemmm best le, yang aku tah tahan dengan puteri ne tang sup lidah emm memang pandai sampai kekadang lidah aku sakit tapi sedap punya pasal dia nak gigit ke atau sedut aku tak kira.

kat tandas mana ada katil ke alas ke so kitaoang kena improvise. sambil berdiri aku bukak zip seluar puteri. tangan dia emm apa lagi masuk dalam baju aku le. habis puting aku kena ramas best gila. jari aku mula mencari lubang pantat puteri emmd dah jumpa licin dan sedap. tak tahan punya pasal aku londehkan seluar jeans dia. bila terlondeh nampak le pantat yang indah dengan belahan yang tanpak kemerah merahan terbonjol. memang fovorite aku kalau pantat terbonjol bibirnye. emmm adik aku cam biasa start mengamuk. puteri lak macam tau-tau je terus bukak zip seluar aku dan tarik keluar adik kesayang dia tua. tangan puteri yang halus dan panjang bermain di keliling batang aku. cam nak terpancut je..tahan beb,

aku terus halakan batang aku ke alur puteri.. emm best panas cam pie...gesek sikit-sikit air dekat nak banjir nee tahan punye tahan akhirnye tak sempat masuk dah terpancut kat luar bibir pantat puteri,,puteri senyum aje sambil menberi ciuman mesra tak pa bang lain kali ada. aku rasa kecewa kerana gagal memuaskan puteri walau bagaimana pun puteri akhirnya mencapai kemuncak yang di idamkannya pada edegan yang lain. emmm

aku sekarang dah break off dengan puteri namun hati kecil ku sering merindui wanita pertama yang menjadikan aku seorang lelaki. thank puteri for all you leason and i will remmanber all the experience we had...until now you are my one and truely loved. yine

10 comments:

  1. Saya ada jual Pussy n Penis Palsu.
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,


    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 011-21100018 (Wechat id:pussypalsu00 /whatsapp,)
    Email uzumakitakuma@yahoo.com
    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL
    (Tempat simpanan stock & untuk product tertentu sahaja)

    untuk maklumat lanjut layari
    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. [#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
      [#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
      [#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

      [#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung

      [#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
      [#]PORN|awek bertudung telanjang
      [#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


      [#]PORN:pepek luncah awek
      [#]PORN:luncah video terbaru
      [#]PORN:gambar gambar luncah

      [#]PORN:cerita rogol awek bertudung
      [#]PORN:video rogol awek
      [#]PORN:awek di rogol jejaka
      [#]PORN:rogol awek melayu

      [#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [#]PORN|Video bogel awek arab dance



      [#]PORN|Awek kampung mandi bogel
      [#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
      [#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
      [#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


      [#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [#]PORN|spy cam awek bogel

      [#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
      [#]PORN|awek bogel sangap batang
      [#]PORN|Lucunya Malam Pertama

      [#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
      [#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
      [#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

      [#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
      [#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
      [#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

      [#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung































































































































































































































































































































































      Delete
    2. Cerita yang sangat menarik admin.. pengalaman sendiri ke?.
      Tumpang Iklan

      Memang jadi tuan..
      Lepas 3 bulan jadi besar dan panjang..
      Isteri saya kata geram dia tengok hah..
      Rasa macam nak makan..
      Makan benda sedap.. sapa tak nak kan?
      Hahahha. Bestnya..

      >>>Enlarge XL Malaysia-Besarkan Zakar dan Panjangkan Zakar Semula Jadi! <<<

      Delete
  2. >>>>>>>> Laman Malaysia Porn <<<<<<<<

    Klik salah satu yang tidak terblokir
    * cerita.malay3gp.com
    * ceritalucahteruk.blogspot.com
    * www.jawko.com

    ReplyDelete
  3. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Ha..besar macam ni baru mantap..
    Baru isteri rasa best
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete