Sunday, 8 July 2012

lynn


Aku merupakan seorang yang pendiam.Dalam diam diam aku,aku menyetan jugak.Harapkan ke muka baik tapi perangai macam setan.Hehehehe.Seperti budak lelaki yang lain aku juga melancap dan juga tengok cerita blue.Ceritanya bermula macam nih.Aku mase tuh sekolah lagik kat jb tingkatan 5.Selepas bulan puasa ade sorang pompuan kat sekolah aku datang jumpa aku.Dia kata ade budak convent nama Lynn kirim salam kat aku.Aku kehairanan.Dalam hati aku tertanya tanya siapa pulak budak convent yang kirim salam nih.Setahu aku aku tak ade pon kenal ngan budak convent.Jadik untuk tak mengecewakan hati orang lain aku pon suruh budak tadik kirim salam balik kat Lynn.Esoknya member lynn datang lagik jumpa aku dia kata Lynn nak jumpa aku.Aku bertambah kusut.Aku dah la tak kenal budak nih.Jadik aku tanya member dia macam mane Lynn bole kenal aku.Member dia mula bukak cita.Dia kata Lynn nampak aku semase aku tengah sembang sembang ngan member kau kat tangga masjid mase sembahyang terawih.Mase Lynn nampak aku mase tuh aku tengah gelak ketawe dan tersenyum bebual ngan member kau.Dia kata Lynn terpikat kat senyum aku.Aku bangga sekejap.Bermodalkan senyuman jek dah dapat awek.Jadik aku pon bersetuju untuk berjumpa ngan Lynn.Petang tuh lepas balik dari sekolah aku pon terus jumpa Lynn ngan member aku.Peehhh......wa cakap lu budak Lynn nih memang cun.Pakai baju kurung harus tak jarang lagi konon.Aku siap bole termenung kat dia punya dada.Aku dah mula bayangkan bertapa bertuah kalau aku dapat nyonyot tetek dia nih.Dalam perbualan aku ngan Lynn sebenarnya Lynn nih nak couple ngan aku.Aku terkejut takkan la baru nampak senyum aku dah nak couple ngan aku.Aku piir sekejap.Setan mula menghasut aku.Bayangkan aku dapat tetek dia pas tuh dapat lagi pantat dia.Aku dengan serta merta setuju nak couple ngan dia.Dia gembira.Lynn kata kat aku sebelum dia balik dia nak jumpa aku kat umah dia esok petang.Aku tanya kat dia mak bapak dia tak de umah ke?Dia kata parents dia keje.Balik malam.Selepas bersetuju aku pon balik ke rumah.Petang esok seperti yang dijanjikan aku pon ke rumah dia seorang.Sesampainya kat umah Lynn dia jemput aku masuk.Aku tengok Lynn sungguh mengghairahkan.Dia cuma pakai short yang menampakkan pehenya yang gebu.Ditambah lagik ngan baju fit yang dipakai nya.Setelah berada kat umah dia aku duduk kat kerusi panjang.Lynn tutup pintu.Pandangan aku mase tuh tak lain dan tak bukan tertumpu pada tetek dia.Aku rase dia perasan aku tengok kat tetek dia.Lynn datang dekat kat aku.Aku tunduk ke bawah.Lynn duduk di kerusi panjang sebelah aku.Kami mula berbual ttg diri masing masing.Entah macam mane tangan Lynn terus melekat kat pipi aku.Aku terkejut.Dia pusing kan muka aku ke arah dia.Dia senyum kat aku.Muka Lynn makin lame makin dekat kat muka aku.Argh....sudah budak nih nak cium aku.Belum sempat aku menolak bibir kami bertemu.Aku yang tak ade pengalaman layan jek ciuman dia sambil tangan Lynn menolak badan ku supaya rebah kat kerusi panjang.Aku mengeliat sebab tetek dia yang besar tuh hempap dada aku.Aku rase sesak nafas.Aku cuba menolak dada dia ke atas.Dalam aku tolak dada dia aku rase kan tetek dia semakin membesar.Merasekan tetek dia semakin membesar,aku terus menguli tetek dia dengan kuat.Lynn mengerang kesakitan.Kami terus bercium.Aku dapat rasekan lidah lembut Lynn kat dalam mulut aku.Aku terus mengkolom lidah Lynn dengan penuh semangat.Tangan nakal Lynn mula merayap kat adik aku yang dah mula membesar dan mintak dikeluarkan.Aku biarkan sahaja.Tanpa aku sedar seluar aku dah pon dah dibuka oleh Lynn.Bibir kami mula renggang sedikit.Lynn mula turun ke bawah.Sambil tangan dia mula mengurut urut konek aku.Aku mengerang kecil.Lynn terus bermain main dengan konek aku.Tak lame lepas tuh aku rasekan konek aku basah semacam.Bila aku tengok ke bawah rupanya Lynn sedang memasukkan konek aku dalam mulut dia.Aaaahhhhhhhh.........aku mengerang kesedapan.Gini rupanya rase batang kene hisap.Lynn mula hisap batang aku dengan rakus.Aku mengerang beberapa kali.Aku rase macam air mani aku nak terpancut.Aku cuba menahan tapi kuase air mani aku lagik power.Tanpa berlengah lagik aku mula pancutkan air mani aku kat dalam mulut Lynn.Lynn tersedak.Dia mula keluarkan konek aku dari mulut dia.Lynn mula mengocok konek aku dengan laju.Aku mengerang kuat.Air mani aku terpancut dengan banyak.Meleleh sampai kat lantai.Lynn tersenyum melihat aku mengerang.Crit...crit...crit....konek aku memancutkan air mani yang terakhir.Lynn berase tak puas hati.Dia mula memicit kuat telur aku.Aku menjerit.Dia hanya senyum.Aku keletihan.Lynn mula menanggalkan pakaian nya di hadapan aku.Konek aku yang tadi nya dah tak stim segar kembali.Melihat konek aku stim kembali,Lynn mula menggosok gosok pantat dia depan aku.Aku tengok je.Cuba menahan.Makin lame semakin stim aku dibuatnya.Aku dah tak bole tahan lagi.Aku terus menerkan Lynn.Aku cium bibir dia.Lepas puas cium bibir dia aku mula turun untuk merase kan tetek dia.Aku nyonyot tetek dia macam bayi hisap susu.Lynn mengerang.Aku gigit puting Lynn hingga merah.Setelah puas mengerjakan tetek Lynn,aku pun mula cium badan Lynn hingga ke bawah.Kini muka aku betul betul rapat ngan pantat dia.Cantik pantat budak nih.Aku mula menjilat pantat Lynn dengan lahap.Aku mula masukkan satu jari aku kat dalam pantat dia.Aku terkejut.Pantat Lynn dah tak ketat lagik dan aku pon tak rase dia punya selaput dara.Aku tak puas hati aku masuk kan dalam dalam jari aku namun tetap tak jumpa selaput dara dia.Setelah yakin Lynn tak de selaput dara aku teruskan jugak menjilat pantat dia.Setelah puas menjilat pantat dia,aku mengahalakan konek aku kat pantat dia.Aku dengan ganas nya merempuh masuk pantat Lynn dengan satu hentakkan.Lynn menjerit kesakitan.Aku tak pedulik.Aku terus main sorong tarik dengan Lynn.Lynn mengerang kesedapan.Tak lame lepas tu Lynn climax buat pertama kali.Aku masih teruskan aktiviti sorong tarik aku.Tah berapa lame aku main sorong tarik ngan Lynn.Badan kami dah berpeluh gila.Sedang aku enak main sorong tarik,tetiba aku rase lain macam.Aku nak terpancut.Aku dah tak tahan.Aku cuba keluarkan konek aku tapi Lynn tarik punggung aku ke dalam balik.Aku cuak.Kalau aku pancut dalam mesti dia mengandung.Aku cuba keluarkan lagik tapi perkara yg same terjadi.Aku dah tak dapat tahan lame lagik.Crit.....crit....crit...pancutan yang panjang memancut ke dalam pantat Lynn.Badan kami kejung.Selepas habis air mani aku keluar,kami terbaring keletihan.Selepas hilang penat kami memakai kembali pakaian kami.Aku tak berkata apa apa.Perasan takut tetap ade kat diri aku.Macam mane kalau Lynn mengandung.Lynn kemudian berkata dia takkan mengandung sebab dia tengah period.Aku lega.Lepas tuh aku mintak diri nak balik.Kami berkucupan buat kali terakhir.Esok nya aku cakap kat member aku yang Lynn nih dah tak de dara.Member aku cakap dia tau.Lynn nih dah lame hilang dara sebab dia nih bohsia.Aku termenung.Cis...sial betul dapat pompuan yg dah hilang dara.Tak lame lepas tuh aku clash ngan Lynn.Itu jek la pengalaman aku.Bubye.(K.B.B.A.B)



Hai Geng! Nama aku Alex. Ini aku ada cerita menarik nak kongsi dengan korang semua. Cerita ni aku dapat kat kawan aku. Kawan aku nak kata jahat pun tak lah jahat sangat tapi nakallah.

Ceritanya bermula bila ketika aku berumur 20 tahun. Masa tu aku berkenalan dengan awek yang cun macam sireh. Nama awek aku Moni. Satu yang menjadi masalah aku, kawan aku syok pulak dengan Moni. Kawan aku tu namanya Bob. Bob nie taklah hansem macam muka bulan ketika mengambang je. Tapi disebabkan kotenya yang besar macam batang kelapa dia disukai oleh ramai bohsia dan mak janda.

Kembali kepada cerita awek aku ni Moni ni suka layan sapa aje lelaki yang dia kenal. Kira dia ni sosial gilalah sampai aku tak boleh nak buat apa lagi. Nak tegur nanti dia kata aku cemburu buta pulak.

Nak jadi cerita satu hari kawan aku Bob datang rumah sewa aku. Masa tu awek aku pun ade jugak kat rumah aku. KIta orang pun lepak-lepaklah sambil tengok cerita Titanic. Tengah syok tengok cerita tu perut aku pulak mintak diisi. Aku tanya awek aku bak makan ke tidak sebab aku nak keluar beli makanan. Dia kata tak nak tapi Bob kirim burger special satu. Aku pun pergilah ke kedai beli makanan.

Tapi bila aku sampai kat pintu rumah akau dengar bunyi tak macam cerita Titanic yang kitaorang tengok tadi tapi bunyi sound effect lain sikit. Aku jengok kat tingkap. Korang tau apa yang aku nampak? Aku nampak diorang tengah tengok cerita blue. Manalah si Bob ni dapat cerita ni. Aku terus mengintip apa yang diorang buat kat dalam rumah.

Bila aku nampak je apa yang diorang buat apalaga terkezut beruk aku. Diorang tengah kissing dengan enaknya. Tangan Bob pulak meraba-raba satu badan Moni. Diorang ni tengok cerita ke buat cerita ?. Aku meneruskan pengintipan macam jebon. Aku nampak Bob bukak baju Moni tinggal bra warna krim. Besar gak tetek awek aku ni lebih kurang saiz 36 cup B. Bob terus cium awek aku dari bibir beralih ke leher dan terus ke tetek Moni. Bob terus bukak kancing bra dan terus cium keliling tetek belah kiri. Mata Moni masa tu dah stim habis separuh terbuka. Syok gila lah tu. Last sekali Bob terus nyonyot tetek Moni. Moni pun apa lagi teruslah keluar sound effect dia lebih dari cerita blue kat tv.

Bob bukak baju dia dan tanggalkan Moni punya jeans nampaklah panties merah jambu. Dah basah dah tu. Bob terus gentel tetek kanan Moni sambil tangan dia mengusap-usap faraj si Moni. Moni pun apalagi meraunglah dia kesyokkan. Bob membuka jeansnya tinggal sepender aje. Nampak jelas kotenya dan tegang sebab kepala takuknya dah terkeluar. Bob pelan-pelan tanggalkan panties Moni dan mula menggentel kelentit Moni dengan tangan kanan masih kat tetek Moni menggentel puting yang berwarna merah kecoklatan. Faraj moni nampak licin macam baru lepas dicukur. Tak lama selepas tu Moni pun pancutlah kat muka Bob. Bob pun apalaga tadahlah mulut dia. Moni pulak dah lembik dah aku nampak.

Lepas tu Bob bukak spender dia dan terserlahlah kotenya yang besar dan panjang tu. Moni yang tengah stim tu terus terkam dan nyonyot Bob punya kote. Kote Bob pun mulalah keluar masuk mulut si Moni ni. Adelah dalam 15 minit lepas tu Bob pun pancutlah kat dalam mulut Moni. Banyak gile keluar macam ada 3 telor. Air pancut tu Bob sapu kat tetek Moni dan Moni pun apalaga sampai lagi sekalilah terpancut untuk kali kedua. Bob kembali bermain di taman larangan Moni. Dia mengacu-acukan kotenya yang panjang kat bibir faraj Moni. Moni pun separuh menjerit minta Bob masukkan cepat. Bob pun mulalah masukkan kotenya perlahan-lahan takut Moni sakit. Sikit masuk sikit lagi masuk tapi sampai masuk habis tak kena pun apa-apa lapisan penghadang. Oh Moni dah tak virgin lagi. Bob pun mulalah mendayung macam-macam skill dia guna macam yang biasa dia tengok dalam cerita blue.

Mula dengan cara 69 lepas tu doggy dan lepas tu Moni pulak yang menunggang kuda dan akhir sekali 69 balik. Adelah 30 minit lepas tu Bob cepat-cepat cabut kote dia dan tuju kat celah tetek Moni. Lepas tu terus pancut kali kedua. Serentak dengan tu Moni pun pancut lagi untuk yang kesekian kalinya.

Lepas tu masing-masing terbaring keletihan kat ruang tamu tu tanpa seurat benang pun. Jelas dimuka masing-masing kepuasan yang amat sangat. Aku pulak tolak motor aku balik ke jalan besar dan start motor balik kerumah. Kononnya macam aku baru baliklah tu. Apalagi diorang pun kelam kabut pakai baju balik. Sampai kat pintu aku bukak pintu macam tak de apa-apa berlaku. Masa tu diorang dah siap pakai baju balik. Bob tanya aku kenapa lambat sangat laparlah. Cheh nak cover la tu. Aku pun cakap sorylah jalan jem. Pheh! aku pun gila cover jalan jem apa kat kampung. Lepas tu kitaorang pun makanlah makanan yang dah sejuk tu ramai-ramai.

Lepas dari tu aku mintak clash dengan Moni sebab dia ni memang bohsia tapi aku tak cakaplah aku nampak dia dengan Bob. Sampai sekarang aku sering teringat cerita ni, nasib baik aku tak kawin dengan dengan Moni kalau tidak kempunan daralah aku. Buat pengetahuan korang sampai sekarang ni umur aku dah 24 tahun tapi aku masih berjaya mengekalkan keterunaan aku. Aku harap dapatlah aku tahan sampai aku kawin dengan sah. So sapa yang virgin lagi nak kawin contact lah aku cepat sebab aku sekarang makin tak tahan ni. OK jumpa lagi di lain masa bye.

Dah habis......

7 comments:

  1. Replies
    1. [#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
      [#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
      [#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

      [#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung

      [#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
      [#]PORN|awek bertudung telanjang
      [#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


      [#]PORN:pepek luncah awek
      [#]PORN:luncah video terbaru
      [#]PORN:gambar gambar luncah

      [#]PORN:cerita rogol awek bertudung
      [#]PORN:video rogol awek
      [#]PORN:awek di rogol jejaka
      [#]PORN:rogol awek melayu

      [#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [#]PORN|Video bogel awek arab dance



      [#]PORN|Awek kampung mandi bogel
      [#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
      [#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
      [#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


      [#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [#]PORN|spy cam awek bogel

      [#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
      [#]PORN|awek bogel sangap batang
      [#]PORN|Lucunya Malam Pertama

      [#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
      [#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
      [#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

      [#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
      [#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
      [#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

      [#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung































































































































































































































































































































































      Delete
    2. Cerita yang sangat menarik admin.. pengalaman sendiri ke?.
      Tumpang Iklan

      Memang jadi tuan..
      Lepas 3 bulan jadi besar dan panjang..
      Isteri saya kata geram dia tengok hah..
      Rasa macam nak makan..
      Makan benda sedap.. sapa tak nak kan?
      Hahahha. Bestnya..

      >>>Enlarge XL Malaysia-Besarkan Zakar dan Panjangkan Zakar Semula Jadi! <<<

      Delete